Thursday, April 09, 2009

Happy pemilu utk penduduk Indonesia...

Sayer bosan.. hari ni cuti, sbb indonesia skrg tgh hangat ber'pemilu' skrng... kitorg tlh dinasihatkn oleh org2 yg pakar spy x kuar umah... bcoz sgt bahye, & ak pn xde rase kaki aku gatal utk kuar umah... nk bermalas-malasn kt umah....

tgh2 sbk melayan movie.. ad la semek ni mengcelah... (ceh!)~ini adlh gurauan2 mesra antara kami.. tiade maksud tersirat sekalipun~

pagi2 lagi Ili d Bomb dh ajak ak pi kedai runcit... nk beli bahan2 nk masak nasik lemak a.k.a fatty rice .... teringin dowh! hasil diskasen ak mase bincang forensik hari tu... kami pn berjaye membuat nasi lemak yg plg enak,lazat sehingga menjilat kuah sambil dicelupi timun cine (apakah BM ak betul wahai cikgu??)..... then.. ak pn exercisekn diri dgn membasuh mio speedy ak yg dah x nmpak rupe motor dah..

semalam pi medan fair...bukan carrefour okk! ... beli la handphone 1... samsung harge 350k rupee... huhu.. ak terpakse beli sbb hp ak rosakkkkkkkkk... i repeat... rosaaaaaaaaakkkkkk... huhu... miss my phone... ak x nk la beli hp mahal.. ak ingat nk beli kat mesia nnti... hehehe (akal nk mengikis duit abah ak..) pelissssssssssssssssssssssssssss!!!!

p/s: lega sbb keje forensik dh selesai.. thanks for my team members for spending ur time n u guys did a great, super duper job.. ak dh x nak jadi ketua... Serikkkkkkkkkkkkkkkkk!

1 comment:

wawee said...

ahahaha...tul tu, semua itu gurauan semata...kami tak makan bende alah tu :P

weissssss...makan fatty rice tak ajak aku!! aku pon nak tambah lemak gak..haishhh windu masakan iliyy T_T


Make your own Countdown Clocks