Tuesday, February 24, 2009

keluar kau!!!

hahaha... nk story-mori sket pasal lab konserv td...
hari ni dlm sejarah... klu x silap ak.. dh dkt 4 tahun ak tk kena bnda ni sejak tmat SPM dlu....
hahahahaha
kn denda beb.....


daus... hahahahahaha.... scr x langsung.. dier pn terlibat.. aku memang kejam.....


muke bengang kena denda... tapi ku ttp pose se'chantek' mungkin di depan paparazi yg ngok ngek ambek gambar...

seronok ye.. kn denda.. hahaha... kanak2 riang ribena memang macam ni...
nmpak tulisan tu... "saya berjanji tidak akan terlambat lagi"
hhahahahaha... sial!!!!

antara teman, rakan, dan sahabat yg turut berkecimpung dlam bidang ini....

teringat kt kospint dlu.... round padang, basuh jamban, round block sekolah, jalan itik, berdiri atas kerusi, dukk kt koridor xleh masuk kelas, jalan itik, bersih surau, & yg same waktu dengan nye..... dah sebati dgn jiwa aku ni... smpai sekali tu... abang aku sndiri yg denda aku... ketuk ketampi sbb lambat.... hahahahahaha...
aktiviti tiap tahun.. brainwash... aish.. mmg rajin senior ak kt kospint tu mem'brainwash' adek2 kesayangan diorg ni... hampeh!!




weh... ak x paham la bhs indon ni.... ak nk customize blog ni... tp bhs ntah pe2 tah... klu nk upload gambar.. kite unggah eh.... hahahahaha

1 comment:

aliaa said...

hahahaha..

mcm zmn skoloh je..

dosen ane la wi dnda gtu..??


Make your own Countdown Clocks